poniedziałek, 28 maja 2012

Truskawkowo kokosowo czyli lody idealne

Niektóre pomysły po prostu wybuchają w głowie, tak było w tym przypadku.

Składniki:
świeże pachnące truskawki
banan
puszka mleka kokosowego

Wszystko właściwie jasne, truskawki miksujemy z bananem i mlekiem kokosowym a następnie mrozimy. Dla mnie takie lody są wystarczająco słodkie słodkością owoców komu to jednak nie wystarcza może dodać np ksylitolu. Podczas mrożenia warto co jakiś czas lody zamieszać lub trochę przetrzepać trzepaczką żeby nabrały puszystości. Lody jak to lody możemy przybrać i udekorować, polać i posypać tym co nam w duszy gra. Ja wybrałam gorzką czekoladę.

Jeśli chodzi o kaloryczność takich lodów to podobno tłuszcze kokosowe są zupełnie inaczej przetwarzane, tj nie są one składowane w komórkach tłuszczowych ale od razu rozbijane i spalane.  Nie dość, że bez nabiału i bez cukru to jeszcze nie tuczą- lody idealne, smacznego!!


2 komentarze:

  1. to jest idealny przepis dla mnie - bez nabiału i bez cukru! wypróbuję jak najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło, już niedługo ruszy mój drugi blog "Zdrowaśka" a tam tylko takie przepisy zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń